Participació a ECREA Audience and Reception Section Mid-Year, Conference ‘Navigating Algorithmic Society: Audiences’ (Estocolm)

Part de l’equip d’investigació del projecte «Polarización social e interculturalidad: el seguimiento de la actualidad política por parte de la juventud migrante y autóctona desde una mirada interseccional (POINTAP)» (PID2021-125032OB-I00) va participar a ECREA Audience and Reception Section Mid-Year, Conference Navigating Algorithmic Society: Audiences’ tactics to understanding the world, que es va celebrar a Södertörn University (Estocolm), entre el 30 i el 31 d’octubre.

Amparo Huertas, Ana González Neira i Luiz Peres Neto van presentar la ponència “Studying the audience in the age of algorithms”, una reflexió teòrica i metodològica al voltant del repte que implica la lògica algorítmica (recomanacions i interaccions personalitzades) a l’estudi de les audiències.

La presentació es va dividir en 5 eixos temàtics:

  1. La crisis de les variables sociodemogràfiques a l’estudi de les audiències
  2. Què investiguem ara? Accions, opinions o percepcions?
  3. La transició des de les xarxes que “fan comunitat” a les xarxes que viralitzen contingut mainstream
  4. L’audiència ara descobreix els continguts, ja no es tracta de seleccionar
  5. Les mètriques entorn els continguts (especialment l’engagement que generen els vídeos) guanyen pes
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils. Veure avís Legal i politica de cookies