Participació al CIMIE22 – X Congrés Internacional Multidisciplinar d’Investigació Educativa

Amparo Huertas Bailén, Denise Cogo, Julia Faria Camargo, Gabriela Machado Ramos de Almeida, Celina Navarro Bosch i Luiz Peres Neto presentaran la ponència “La comunicació inclusiva en la formació universitària de futurs professionals del sector mediàtic-cultural” el proper 1 de juliol en el marc del X Congrés Internacional Multidisciplinar d’Investigació Educativa (CIMIE22). Es tracta d’una trobada organitzada per AMIE (Asociació Multidisciplinar d’Investigació Educativa), que es membre de la WERA (World Education Research Association). El congrés es desenvolupa  entre el 30 de juny i l’1 de juliol a la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona (UB).

La ponència recull els primers resultats del projecte “Diàleg Brasil-Espanya per a la innovació docent en comunicació inclusiva (2021-2023)”, que es coordina des de l’InCom-UAB i es fa en col·laboració amb l’ESPM (Escola Superior de Propaganda e Marketing), São Paulo/Brasil. Es tracta d’un projecte emmarcat en la Càtedra UNESCO de Comunicació (InCom-UAB), coordinada per la Dra. Amparo Huertas Bailén. Aquest projecte va rebre una ajut de la Fundació Autònoma Solidària (Ref. FSXXXVIII-FS07) en el marc de la XXXVIII Convocatòria del Fons de Solidaritat de la UAB de projectes de cooperació internacional i activitats d’educació per a la justícia global.

Enllaç congrés: https://amieedu.org/