Rossana Reguillo presenta el seu últim llibre a la URV (Tarragona)

L’InCom-UAB, juntament amb els departaments d’Estudis de Comunicació i d’Antropologia, Filosofia i Treball Social de la URV, organitza la presentación del llibre Paisajes insurrectos (2017). L’acte es realitzarà el 7 de novembre a l’Aula Magna del Campus Catalunya (URV)

Tarragona, 31-10-2017. El proper 7 de novembre, a les 10 hores, Rossana Reguillo presentarà el seu últim llibre Paisajes insurrectos. Jóvenes, redes y revueltas en el otoño civilizatorio, a l’Aula Magna del Campus Catalunya, a la Universitat Rovira i Virgili (Avinguda Catalunya 35, Tarragona). L’acte ha estat organitzat per l’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) i dos departaments de la Universitat Rovira i Virgili, el Departament d’Estudis de Comunicació i el Departament d’Antropologia, Filosofia i Treball Social.

Rossana Reguillo (Guadalajara, Mèxic, 1955), experta en cultures juvenils, és professora emèrita a l’ITESO, Universidad Jesuita de Guadalajara, investigadora del Sistema Nacional de Investigadores, CONACYT, Nivel III. El llibre, publicat per l’Editorial NED, reflexiona entorn de les cultures polítiques dels joves i la seva acció col·lectiva. L’autora aborda diversos moviments socials que, sorgits a la xarxa, s’han traslladat al carrer on han aconseguit interrompre el monòleg dels poders propietaris.

Enllaç al web de NED Ediciones

Ressenya de Miquel de Moragas i Spà sobre el llibre de Rossana Reguillo (2017): Paisajes insurrectos. Jóvenes, redes y revueltas en el otoño civilizatorio. Barcelona: Nuevos Emprendimientos Editoriales, S. L.

Rossana Reguillo presenta su último libro en la URV (Tarragona)

El InCom-UAB, junto con los departamentos de Estudios de Comunicación y de Antropología, Filosofía y Trabajo Social de la URV, organiza la presentación del libro Paisajes insurrectos (2017). El acto se realizará el 7 de noviembre en el Aula Magna del Campus Catalunya (URV)

Tarragona, 31-10-2017. El próximo 7 de noviembre, a las 10 horas, Rossana Reguillo presentará su último libro Paisajes insurrectos. Jóvenes, redes y revueltas en el otoño civilizatorio, en el Aula Magna del Campus Catalunya, a la Universitat Rovira i Virgili (Avinguda Catalunya 35, Tarragona). El acto ha sido organizado por el Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) y dos departamentos de la Universitat Rovira i Virgili, el Departamento de Estudios de Comunicación y el Departamento de Antropología, Filosofía y Trabajo Social.

Rossana Reguillo (Guadalajara, México, 1955), experta en culturas juveniles, es profesora emérita en el ITESO, Universidad Jesuita de Guadalajara, investigadora del Sistema Nacional de Investigadores, CONACYT, Nivel III. El libro, publicado por la Editorial NED, reflexiona en torno a las culturas políticas de los jóvenes y su acción colectiva. La autora aborda diversos movimientos sociales que, surgidos en la red, se han trasladado a la calle donde han logrado interrumpir el monólogo de los poderes propietarios.

Enlace al web de NED Ediciones

Reseña de Miquel de Moragas i Spà sobre el libro de Rossana Reguillo (2017): Paisajes insurrectos. Jóvenes, redes y revueltas en el otoño civilizatorio. Barcelona: Nuevos Emprendimientos Editoriales, S. L.