Disponibles els Treballs de Final de Grau (UAB) sobre temàtiques que treballem a la Càtedra UNESCO de Comunicació

Ja es poden consultar al dipòsit digital de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) els tres últims Treballs de Final de Grau desenvolupats en el marc de les temàtiques que ens interessen a la Càtedra UNESCO de Comunicació, dirigida per Amparo Huertas. Tots tres estan firmats per estudiants del grau de Periodisme. Ana Augusto, Àxel Boada i Èlia Espinosa tenen una visió molt crítica de la manera en que els mitjans de comunicació tracten temes clau com la desigualtat social, els drets de les persones refugiades i la salut mental. Però tots ells han sabut trobar la manera d’analitzar aquest objecte d’estudi aplicant el rigor científic. Per poder ser publicats al ddd de la UAB és necessari arribar a una nota mínima de 8 (Notable). Per tant, enhorabona!

La formació en comunicació inclusiva al grau de Periodisme: estudi qualitatiu de les opinions i propostes de l’alumnat d’universitats catalanes. Autora: Ana Augusto Arenas (Tutoría: Amparo Huertas Bailén, 2021/22)
Periodisme Social a la televisió pública europea: Anàlisi del tractament informatiu dels refugiats sirians. Autor: Àxel Boada Mercado (Tutoría: Amparo Huertas Bailén, 2021/22)
Cosificació i gordofòbia a la prensa digital: el cas de la Tania Llasera. Autora: Irene Conde García (Tutoría: Amparo Huertas Bailén, 2021/22)
El perfil psicològic i la salut mental de Diana de Gal·les al discurs informatiu de RTVE des de la perspectiva de gènere. Autora: Èlia Espinosa Carrillo (Tutoría: Amparo Huertas Bailén, 2021/22)