Entrevista a Pedro Russi, autor a la Col·lecció Atlántica de Comunicación (InCom-UAB i Editorial UOC)

El projecte “Lupa. A arte de contar histórias a partir de entrevistas com escritores brasileiros” publica una entrevista a Pedro Russi, autor de l’obra Grafitis, trazos de imaginación y espacios de encuentros (2015), publicada a la col·lecció Atlántica de Comunicación (InCom-UAB / Editorial UOC)

Bellaterra / (Brasil), 05–05–2017. El projecte “Lupa. A arte de contar histórias a partir de entrevistas com escritores brasileiros” publica una entrevista en profunditat a Pero Russi, coordinador del curs de Comunicació Social de la Universidade de Brasília (Brasil) i autor del llibre Grafitis, trazos de imaginación y espacios de encuentros, publicat el 2015 dins de la col·lecció Atlántica de Comunicación (InCom-UAB / Editorial UOC).

En l’entrevista, Pedro Russi narra com es va interessar per anar enregistrant en una llibreta els grafits que anava trobant en les seves passejades per les ciutats i com allò va acabar convertint-se en un treball de camp. Russi reflexiona també sobre diferents aspectes teòrics, com la diferència entre pintades i grafits i el fet que els significats dels escrits i dibuixos de les parets urbanes són molt més que el que es percep visualment.

Fotografia (fragment): copyright Emília Silberstein.

Per a més informació:

Accés a l'entrevista completa a Pedro Russi

RUSSI, Pedro (2015): Grafitis. Trazos de imaginación y espacios de encuentro. Barcelona: Editorial UOC / InCom-UAB, col·lecció Atlántica de Comunicación, núm. 16. ISBN: 978-84-9116-060-1.

Entrevista a Pedro Russi, autor en la Colección Atlántica de Comunicación (InCom-UAB y Editorial UOC)

El proyecto “Lupa. A arte de contar histórias a partir de entrevistas com escritores brasileiros” publica una entrevista a Pedro Russi, autor de la obra Grafitis, trazos de imaginación y espacios de encuentros (2015), publicada en la colección Atlántica de Comunicación (InCom-UAB / Editorial UOC)

Bellaterra / (Brasil), 05–05–2017. El proyecto “Lupa. A arte de contar histórias a partir de entrevistas com escritores brasileiros” publica una entrevista en profundidad a Pedro Russi, coordinador del curso de Comunicación Social de la Universidade de Brasília (Brasil) y autor del libro Grafitis, trazos de imaginación y espacios de encuentros, publicado el 2015 dentro de la colección Atlántica de Comunicación (InCom-UAB / Editorial UOC).

En la entrevista, Pedro Russi narra cómo se interesó por ir registrando en una libreta los grafitis que iba encontrando en sus paseos por las ciudades y cómo aquello acabó convirtiéndose en un trabajo de campo. Russi reflexiona también sobre diferentes aspectos teóricos, como la diferencia entre pintadas y grafitis y el hecho que los significados de los escritos y dibujos de las paredes urbanas son mucho más de lo que se percibe visualmente.

Fotografía (fragmento): copyright Emília Silberstein.

Para más información:

Accés a l'entrevista completa a Pedro Russi