L'Editorial UOC comparteix les ressenyes publicades al Portal de la Comunicació (InCom-UAB)

L’Editorial UOC i l’InCom-UAB enforteixen d’aquesta manera la seva col·laboració, iniciada l’any 2014 amb la posada en marxa de la col·lecció Atlántica de Comunicación

Bellaterra, 16-01-2018. L’Editorial UOC comparteix les ressenyes acadèmiques publicades al Portal de la Comunicació (InCom-UAB) sobre obres editades per l’Editorial UOC des de finals del 2017. Els autors i autores d’aquestes ressenyes són professors, investigadors i personal en formació, la majoria membres o col·laboradors habituals de l’InCom-UAB.

D’aquesta manera, la relació entre l’editorial i el nostre centre de recerca es consolida. Des de l’any 2014, l’InCom-UAB col·labora amb l’Editorial UOC en la col·lecció Atlántica de Comunicación, dirigida per les investigadores de l’InCom-UAB Amparo Huertas Bailén i Denise Cogo, i destinada principalment a la difusió en castellà d’estudis desenvolupats al Brasil. Ja s’han publicat 12 obres.

Selecció de ressenyes compartides:

Saleta de Salvador Agra ressenya el llibre de Leal, Bruno; Carvalho, Carlos Alberto y Alzamora, Geane (coords.) (2017): Textualidades mediáticas. Barcelona: Editorial UOC/InCom-UAB. Portal de la Comunicació (InCom-UAB)

Carmelo Moreno ressenya el llibre d’Anna Tous (ed.) (2015): La política en las series de televisión. Entre el cinismo y la utopía. Barcelona: Editorial UOC. Portal de la Comunicació (InCom-UAB)

La Editorial UOC comparte las reseñas publicadas en el Portal de la Comunicación (InCom-UAB)

La Editorial UOC y el InCom-UAB enfortecen de esta manera su colaboración, iniciada en el año 2014 con la puesta en marcha de la colección Atlántica de Comunicación

Bellaterra, 16-01-2018. L’Editorial UOC comparte las reseñas académicas publicadas en el Portal de la Comunicación (InCom-UAB) sobre obras editadas por la Editorial UOC desde finales de 2017. Los autores y autores de estas reseñas son profesores, investigadores y personal en formación, la mayoría miembros o colaboradores habituales del InCom-UAB.

De esta manera, la relación entre la editorial y nuestro centro de investigación se consolida. Desde el año 2014, el InCom-UAB colabora con la Editorial UOC en la colección Atlántica de Comunicación, dirigida por las investigadoras del InCom-UAB Amparo Huertas Bailén y Denise Cogo, y destinada principalmente a la difusión en castellano de estudios desarrollados en Brasil. Ya se han publicado 12 obras.

Selección de reseñas compartidas:

Saleta de Salvador Agra reseña el libro de Leal, Bruno; Carvalho, Carlos Alberto y Alzamora, Geane (coords.) (2017): Textualidades mediáticas. Barcelona: Editorial UOC/InCom-UAB. Portal de la Comunicació (InCom-UAB)

Carmelo Moreno reseña el llibre d’Anna Tous (ed.) (2015): La política en las series de televisión. Entre el cinismo y la utopía. Barcelona: Editorial UOC. Portal de la Comunicació (InCom-UAB)