L’InCom-UAB presenta l’Informe de la comunicació a Catalunya 2015–2016 el proper dijous 28 de setembre

L’obra, que va néixer l’any 2000, compta per novè bienni consecutiu, amb el suport de la Generalitat de Catalunya i el patrocini de Gas Natural Fenosa

Barcelona, 26–09–2017. L’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) presentarà el proper dijous 28 de setembre l’Informe de la comunicació a Catalunya 2015–2016. L’acte se celebrarà a les 18.30 hores a la sala Cotxeres, al Palau Robert de Barcelona, i serà presidit pel director general de Mitjans de Comunicació de la Generalitat de Catalunya, Jordi del Río González, amb la participación també de Virginia Luzón Fernández, vicerectora de Comunicació i de Promoció de la Universitat Autònoma de Barcelona; de la directora de l’InCom-UAB, Amparo Huertas Bailén; i de l'autora de l'epíleg de l'obra i membre del comitè científic Maria Corominas Piulats.

L’Informe de la comunicació a Catalunya és un projecte biennal de l’InCom-UAB, que va néixer l’any 2000 i compta, per novena vegada consecutiva, amb el suport de la Generalitat de Catalunya i el patrocini de Gas Natural Fenosa, i per tercer bienni consecutiu amb la subscripció institucional de la Societat Catalana de Comunicació, filial de l’Institut d’Estudis Catalans. L’Informe 2015‒2016 ha estat elaborat per un total de 20 autors i autores, coordinats per un equip editor format per Marta Civil i Serra, Joan M. Corbella Cordomí, Carme Ferré Pavia i Joan Sabaté i Salazar.

L’InCom-UAB, amb l’objectiu d’enfortir els vincles amb el sector comunicatiu català, ha creat l’Observatori de la Comunicació a Catalunya (OCC InCom-UAB), on l’Informe ocupa un espai central. De fet, ambdues iniciatives comparteixen comitè científic, integrat per Laura Bergés Saura (UdL), Maria Corominas Piulats (UAB), Carmen Echazarreta (UdG), Bernat López (URV), Miquel de Moragas i Spà (UAB), Miquel Rodrigo (UPF), José Luis Terrón Blanco (UAB) i Joan Manuel Tresserras (UAB).

L’Informe es publica, amb accés obert i gratuït, com a cinquè volum de la col·lecció Lexikon Informes, una col·lecció especialitzada de la Direcció General de Difusió de la Generalitat de Catalunya.

Per a més informació:

Observatori de la Comunicació a Catalunya (OCC InCom-UAB)

El InCom-UAB presenta el Informe de la comunicació a Catalunya 2015–2016 el próximo jueves 28 de septiembre

La obra, que nació en el año 2000, cuenta por noveno bienio consecutivo, con el apoyo de la Generalitat de Catalunya y el patrocinio de Gas Natural Fenosa

Barcelona, 26–09–2017. El Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) presentará el próximo jueves 28 de septiembre el Informe de la comunicació a Catalunya 2015–2016. El acto se celebrará a las 18.30 horas en la sala Cotxeres, en el Palau Robert de Barcelona, y será presidido por el director general de Medios de Comunicación de la Generalitat de Catalunya, Jordi del Río González, con la participación también de Virginia Luzón Fernández, vicerrectora de Comunicación y de Promoción de la Universitat Autònoma de Barcelona; de la directora del InCom-UAB, Amparo Huertas Bailén; y de la autora del epílogo de la obra y mimbro del comité científico Maria Corominas Piulats.

El Informe de la comunicació a Catalunya es un proyecto bienal del InCom-UAB, que nació en el año 2000 y cuenta, por novena vez consecutiva, con el apoyo de la Generalitat de Catalunya y el patrocinio de Gas Natural Fenosa, y por tercer bienio consecutivo con la subscripción institucional de la Societat Catalana de Comunicació, filial del Institut d’Estudis Catalans. El Informe 2015‒2016 ha sido elaborado por un total de 20 autores y autoras, coordinados por un equipo editor formado por Marta Civil i Serra, Joan M. Corbella Cordomí, Carme Ferré Pavia y Joan Sabaté i Salazar.

El InCom-UAB, con el objetivo de fortalecer los vínculos con el sector comunicativo catalán, ha creado el Observatori de la Comunicació a Catalunya (OCC InCom-UAB), donde el Informe ocupa un espacio central. De hecho, ambas iniciativas comparten comité científico, integrado por Laura Bergés Saura (UdL), Maria Corominas Piulats (UAB), Carmen Echazarreta (UdG), Bernat López (URV), Miquel de Moragas i Spà (UAB), Miquel Rodrigo (UPF), José Luis Terrón Blanco (UAB) y Joan Manuel Tresserras (UAB).

El Informe se publica, con acceso abierto y gratuito, como quinto volumen de la colección Lexikon Informes, una colección especializada de la Dirección General de Difusión de la Generalitat de Catalunya.

Para más información:

Observatori de la Comunicació a Catalunya (OCC InCom-UAB)