L’investigador Joan M. Corbella, ponent a la jornada tecnològica del CAC “Com mesurar els nous consums audiovisuals”

L’investigador de l’InCom-UAB i director de l’Observatori de la Producció Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra Joan M. Corbella parlarà sobre “Les noves necessitats dels agents audiovisuals pel que fa a la mesura d’audiències” a la jornada tecnològica que el Consell de l’Audiovisual de Catalunya organitza el 7 de juliol a Barcelona

Bellaterra / Barcelona, 06‒07‒2016. Joan M. Corbella, investigador de l’InCom-UAB, serà un dels ponents a la jornada tecnològica “Com mesurar els nous consums audiovisuals”, que organitza el Consell de l’Audiovisual de Catalunya (CAC) i que se celebrarà a la seu de l’organisme regulador, a Barcelona, el 7 de juliol al matí. Joan M. Corbella, que tractarà sobre “Les noves necessitats dels agents audiovisuals pel que fa a la mesura d’audiències”, és coeditor de l’Informe de la comunicació a Catalunya de l’InCom-UAB i director de l’Observatori de la Producció Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra (UPF).

A aquesta jornada tecnològica dedicada a abordar el problema de com mesurar l’audiència a l’actualitat, també hi participaran el director tècnic i comercial de Kantar Media, Eduard Nafría, i Elena Neira, autora del llibre La otra pantalla.

Per a més informació:

Programa i inscripció jornada tecnològica del CAC

Perfil Joan M. Corbella Cordomí

Academia.edu

Fitxa UPF

El investigador Joan M. Corbella, ponente en la jornada tecnológica del CAC sobre cómo medir los nuevos consumos audiovisuales

El investigador del l’InCom-UAB y director del Observatori de la Producció Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra Joan M. Corbella hablará sobre “Les noves necessitats dels agents audiovisuals pel que fa a la mesura d’audiències” [“Las nuevas necesidades de los agentes audiovisuales con respecto a la medición de audiencias] en la jornada tecnológica que el Consell de l’Audiovisual de Catalunya organiza el 7 de julio en Barcelona

Bellaterra / Barcelona, 06‒07‒2016. Joan M. Corbella, investigador del InCom-UAB, será uno de los ponentes en la jornada tecnológica “Com mesurar els nous consums audiovisuals” [“Cómo medir a los nuevos consumos audiovisuales”], que organiza el Consell de l’Audiovisual de Catalunya (CAC) y que se celebrará en la sede del organismo regulador, en Barcelona, el 7 de julio por la mañana. Joan M. Corbella, que tratará sobre “Les noves necessitats dels agents audiovisuals pel que fa a la mesura d’audiències” [“Las nuevas necesidades de los agentes audiovisuales con respecto a la medición de audiencias”], es coeditor del Informe de la comunicació a Catalunya del InCom-UAB y director del Observatori de la Producció Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra (UPF).

A esta jornada tecnológica dedicada a abordar el problema de cómo medir la audiencia en la actualidad, también participarán el director técnico y comercial de Kantar Media, Eduard Nafría, y Elena Neira, autora del libro La otra pantalla.

Para más información:

Programa e inscripción jornada tecnológica del CAC

Perfil Joan M. Corbella Cordomí

Academia.edu