Lydia Steinbrüggen, nova investigadora de l’InCom-UAB

El Consell de direcció de l’InCom-UAB va aprovar el 7 de novembre passat la incorporació de Lydia Steinbrüggen, estudiant de doctorat del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat (UAB), sota la direcció de José Luis Terrón (UAB) i Miguel Ángel Mayer, del Departament de Ciències Experimentals i de la Salut (UPF). Amb aquesta incorporació, s’eleven a sis els investigadors i investigadores en formació que actualment formen part de l’InCom-UAB

Bellaterra, 19-02-2019. La investigadora predoctoral Lydia Steinbrüggen s’ha incorporat aquest curs a l’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB). El Consell de direcció del centre de recerca va prendre aquest acord a la reunió del 7 de novembre passat, coincidint amb l’inici dels seus estudis de doctorat. La seva incorporació s’emmarca dins la modalitat d’investigadors en formació.

Lydia Steinbrüggen està realitzant la seva tesi doctoral sobre comunicació i salut, codirigida pel professor titular del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat (UAB) i director d’SCOMLab Comunicació i Salut (InCom-UAB), José Luis Terrón, i el professor del Departament de Ciències Experimentals i de la Salut (UPF) Miguel Ángel Mayer. És graduada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat de Barcelona (2014) i ha cursat el Màster Oficial en Comunicació Audiovisual i Publicitat (UAB) (2014–2015). Al llarg de la seva trajectòria professional s’ha especialitzat en xarxes socials i ha treballat, entre d’altres, a l’agència Havas de Barcelona i a la companyia ID24 a Uppsala (Suècia).

Actualment, a més a més de Lydia Steinbrüggen, formen part de la modalitat d’investigadors en formació de l’InCom-UAB Xavier David Echeverría, Carlos A. Gutiérrez, Gabriela Marques Gonçalves, Leonardo Moggia Narváez i Mónica Isabel Tamayo Acevedo.

Lydia Steinbrüggen, nueva investigadora del InCom-UAB

El Consejo de dirección del InCom-UAB aprobó el pasado 7 de noviembre la incorporación de Lydia Steinbrüggen, estudiante de doctorado del Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad (UAB), bajo la dirección de José Luis Terrón (UAB) y Miguel Ángel Mayer, del Departamento de Ciencias Experimentales y de la Salud (UPF). Con esta incorporación, se elevan a seis los investigadores e investigadoras en formación que actualmente forman parte del InCom-UAB

Bellaterra, 19-02-2019. La investigadora predoctoral Lydia Steinbrüggen se ha incorporado este curso en el Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB). El Consejo de dirección del centro de investigación tomó este acuerdo en la reunión del pasado 7 de noviembre, coincidiendo con el inicio de sus estudios de doctorado. Su incorporación se enmarca dentro de la modalidad de investigadores en formación.

Lydia Steinbrüggen está realizando su tesis doctoral sobre comunicación y salud, codirigida por el profesor titular del Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad (UAB) y director de SCOMLab Comunicación y Salud (InCom-UAB), José Luis Terrón, y el profesor del Departamento de Ciencias Experimentales y de la Salud (UPF) Miguel Ángel Mayer. Es graduada en Publicidad y Relaciones Públicas por la Universitat de Barcelona (2014) y ha cursado el Máster Oficial en Comunicación Audiovisual y Publicidad (UAB) (2014–2015). A lo largo de su trayectoria profesional se ha especializado en redes sociales y ha trabajado, entre otros sitios, en la agencia Havas de Barcelona y en la compañía ID24 en Uppsala (Suecia).

Actualmente, además de Lydia Steinbrüggen, forman parte de la modalidad de investigadores en formación del InCom-UAB Xavier David Echeverría, Carlos A. Gutiérrez, Gabriela Marques Gonçalves, Leonardo Moggia Narváez y Mónica Isabel Tamayo Acevedo.