Maria Luiza Buriham, estudiant de la Universidade Federal de Santa Catarina (Brasil), realitza una breu estada de recerca a l’InCom-UAB

Durant la seva estada desenvolupa un estudi sobre l’anàlisi del discurs periodístic en la cobertura de la crisi dels refugiats sirians a la premsa espanyola

Bellaterra, 04–12–2015. Maria Luiza Buriham està experimentant una metodologia per a l’anàlisi del discurs periodístic sota la tutoria d’Amparo Huertas Bailén, membre de l’InCom-UAB. En concret, està explorant la seva utilitat a partir de la realització d’un estudi de cas sobre el tractament de la crisi dels refugiats a la premsa espanyola. Analitza les edicions del 23 de setembre de 2015 dels quatre diaris de major audiència a Espanya (El País, El Mundo, La Vanguardia i ABC). La data es va escollir per ser l’endemà del primer acord de la Unió Europea (UE) sobre el repartiment de les 120.000 persones desplaçades des de Síria.

Maria Luiza Buriham es va incorporar a l’InCom-UAB el 5 d’octubre passat i romandrà amb nosaltres fins el proper 13 de desembre de 2015. Ella és estudiant de la Universidade Federal de Santa Catarina (Brasil), on acaba de finalitzar els estudis de Periodisme.

Peu de fotografia (d’esquerra a dreta): Amparo Huertas Bailén i Maria Luiza Buriham, a la seu de l’InCom-UAB.

Copyright de la fotografia: Maria Camila Ardila Peña (InCom-UAB).

Maria Luiza Buriham, estudiante de la Universidade Federal de Santa Catarina (Brasil), realiza una breve estancia de investigación en el InCom-UAB

Durante su estancia desarrolla un estudio sobre el análisis del discurso periodístico en la cobertura de la crisis de refugiados sirianos en la prensa española

Bellaterra, 04–12–2015. Maria Luiza Buriham está experimentando una metodología para el análisis del discurso periodístico bajo la tutoría de Amparo Huertas Bailén, miembro del InCom-UAB. En concreto, está explorando su utilidad a partir de la realización de un estudio de caso sobre el tratamiento de la crisis de los refugiados en la prensa española. Analiza las ediciones del 23 de septiembre de 2015 de los cuatro diarios de mayor audiencia en España (El País, El Mundo, La Vanguardia y ABC). La fecha se escogió por ser el día después del primer acuerdo de la Unión Europea (UE) sobre el reparto de las 120.000 personas desplazadas desde Siria.

Maria Luiza Buriham se incorporó al InCom-UAB el pasado 5 de octubre y permanecerá con nosotros hasta el próximo 13 de diciembre de 2015. Ella es estudiante de la Universidade Federal de Santa Catarina (Brasil), donde acaba de finalizar los estudios de Periodismo.

Pie de foto (de izquierda a derecha): Amparo Huertas Bailén y Maria Luiza Buriham, en la sede del InCom-UAB.

Copyright de la fotografía: Maria Camila Ardila Peña (InCom-UAB).