Marta Civil i Serra, vicedirectora de la XXVII Conferència Anual de la SCC – Congrés Internacional de Recerca en Comunicació

La Societat Catalana de Comunicació, filial de l’Institut d’Estudis Catalans, ha canviat el format de la jornada anual de final de curs acadèmic a Girona i l’ha convertit en Congrés Internacional de Recerca en Comunicació. El Comitè científic ha aprovat un total de 48 comunicacions, d’una vuitantena d’autors procedents de Catalunya, País Basc, La Rioja, Madrid, País Valencià, Canàries, Argentina, Equador i Regne Unit

Bellaterra / Girona, 29-06-2017. La investigadora de l’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), Marta Civil i Serra, participa en l’organització de la XXVII Conferència Anual de la Societat Catalana de Comunicació – Congrés Internacional de Recerca en Comunicació, en qualitat de vicedirectora i membre del Comitè Científic del congrés. L’esdeveniment se celebrarà el divendres 30 de juny, a la Facultat de Lletres i Turisme de la Universitat de Girona, i estarà estructurat en tres sessions magistrals i sis sessions paral·leles (comunicació científica; ètica periodística i anàlisi de continguts als mitjans de comunicació; comunicació i publicitat; comunicació digital multiplataforma; comunicació política; i comunicació audiovisual i docència en comunicació).

La sessió inaugural serà un diàleg, que porta per títol «Quo vadis, recerca en comunicació», entre dos coordinadors de dos grups de recerca consolidats i finançats de Catalunya (AGAUR): José Manuel Pérez-Tornero (UAB) i Jordi Farré (URV). Tancarà el congrés el catedràtic Enric Saperas (URJC), amb una conferència que farà balanç dels darrers 25 anys de recerca en el camp del Periodisme a l'Estat. La cloenda anirà a càrrec del president de l'IEC, Joandomènec Ros, i inclourà una lloança In Memoriam del soci i delegat de l'IEC a la Societat Josep Maria Muntaner i Pasqual, traspassat recentment, i una glossa del soci d'honor i intel·lectual valencià Joan Fuster amb motiu del 25è aniversari de la seva mort, a càrrec de Jordi Bèrrio, president de la Societat Catalana de Comunicació.

La XXVII Conferència Anual de la Societat Catalana de Comunicació – Congrés Internacional de Recerca en Comunicació és una iniciativa de la Societat Catalana de Comunicació (SCC-IEC), amb la col·laboració de la Universitat de Girona (a través del Campus Comunicació Cultural i Corporativa, i el Grup de Recerca en Comunicació Social i Institucional), l’Ajuntament de Girona, la Diputació de Girona, Nació Digital i les revistes Comunicació i Periodística.

Fotografia: Facultat de Lletres i Turisme (UdG), amb la Catedral de Girona, al fons. Font: UdG.

Per a més informació:

Web Societat Catalana de Comunicació (SCC-IEC)

La Societat Catalana de Comunicació, filial del Institut d’Estudis Catalans, ha cambiado el formato de la jornada anual de final de curso académico en Girona y la ha convertido en Congreso Internacional de Investigación en Comunicación. El Comité científico ha aprobado un total de 48 comunicaciones, de casi ochenta autores procedentes de Cataluña, País Vasco, La Rioja, Madrid, País Valenciano, Canarias, Argentina, Ecuador y Reino Unido

Bellaterra / Girona, 29-06-2017. La investigadora del Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), Marta Civil i Serra, participa en la organización de la XXVII Conferència Anual de la Societat Catalana de Comunicació – Congrés Internacional de Recerca en Comunicació, en calidad de vicedirectora y miembro del Comité científico del congreso. El evento se celebrará el viernes 30 de junio, en la Facultad de Letras y Turismo de la Universitat de Girona, y estará estructurado en tres sesiones magistrales y seis sesiones paralelas (comunicación científica; ética periodística y análisis de contenidos en los medios de comunicación; comunicación y publicidad; comunicación digital multiplataforma; comunicación política; y comunicación audiovisual y docencia en comunicación).

La sesión inaugural será un diálogo, que lleva pro título «Quo vadis, recerca en comunicació», entre dos coordinadores de dos grupos de investigación consolidados y financiados de Catalunya (AGAUR): José Manuel Pérez-Tornero (UAB) y Jordi Farré (URV). Cerrará el congreso el catedrático Enric Saperas (URJC), con una conferencia que hará balance de los últimos 25 años de investigación en el campo del Periodismo en España. La clausura irá a cargo del presidente del IEC, Joandomènec Ros, i inclourá una alabanza In Memoriam del socio y delegado del IEC en la Societat Josep Maria Muntaner i Pasqual, traspasado recientemente, y una glosa del socio de honor y intelectual valenciano Joan Fuster con motivo del 25è aniversario de su muerte, a cargo de Jordi Bèrrio, presidente de la Societat Catalana de Comunicació.

La XXVII Conferència Anual de la Societat Catalana de Comunicació – Congrés Internacional de Recerca en Comunicació es una iniciativa de la Societat Catalana de Comunicació (SCC-IEC), con la colaboración de la Universitat de Girona (a través del Campus Comunicació Cultural i Corporativa, y el Grup de Recerca en Comunicació Social i Institucional), el Ayuntamiento de Girona, la Diputación de Girona, Nació Digital y las revistas Comunicació y Periodística.

Fotografía: Facultad de Letras y Turismo (UdG), con la Catedral al fondo. Fuente: UdG.

Para más información:

Web Societat Catalana de Comunicació (SCC-IEC)