Nova publicació sobre l’estudi de les audiències

Amparo Huertas Bailén participa en l’obra col·lectiva “Tendencias de la comunicación. El ecosistema mediático contemporáneo. Discusiones sobre audiencias, estrategias de comunicación y resultados. Vol. II” amb el capítol “Retos para la investigación del consumo cultural digital”. Es tracta d’una publicació coeditada per Dykinson Editorial i la Universidad Técnica Particular de Loja (Equador).

 

Bellaterra, Madrid / Loja (Equador), 28-09-2020. La directora del InCom-UAB, Amparo Huertas Bailén, ha publicat un capítol sobre els reptes que comporta la investigació del consum cultural digital en una obra col·lectiva editada per Dykinson Editorial i la Universidad Técnica Particular de Loja (Equador). El llibre complet porta per títol Tendencias de la comunicación. El ecosistema mediático contemporáneo. Discusiones sobre audiencias, estrategias de comunicación y resultados. Vol. II. L’equip editor ha estat format per Santiago Estrella Silva, Deni Renó i Andrea Velásquez.

La publicació se divideix en dues parts: Conèixer les audiències i Posicionar-se davant les noves estratègies per als nous sectors. El capítol d’Amparo Huertas Bailén, “Retos para la investigación del consumo cultural digital” , obre la primera part del llibre. Entre altres temes, la directora de l’InCom-UAB aborda les necessitats mediàtiques de la ciutadania, la juvenilització de la societat, els problemes del coneixement efímer o l’insuficient que resulta preocupar-se només de l’anomenat engagement.

La publicació reuneix autors dels àmbits iberoamericà, hispà, lusoparlant, europeu i americà. El pròleg està signat per Guillermo Orozco Gómez (Universidad de Guadalajara, Mèxic). En format eBook, el text es pot descarregar de manera gratuïta des de la web de Dykinson Editorial.

 

Accés al text complet:

Huertas Bailén, Amparo (2020): “Retos para la investigación del consumo cultural digital” [En línia], a Estrella Silva, Santiago; Renó, Deni; Velásquez, Andrea, eds.: Tendencias de la comunicación. El ecosistema mediático contemporáneo. Discusiones sobre audiencias, estrategias de comunicación y resultados. Vol. II. Editorial: Dykinson y Universidad Técnica Particular de Loja (Equador), pàgs. 9‒25. ISBN: 978-84-1324-837-0; ISBN electrònic: 978-84-1324-837-0.