Miquel de Moragas i Spà és entrevistat al programa ‘Terrícoles’ (Btv) i a Barcelona Metròpolis, per parlar del seu llibre Barcelona, ciutat simbòlica

El catedràtic emèrit de comunicació (UAB) i fundador de l’InCom-UAB ha estat entrevistat pel periodista Antonio Baños el dilluns 14 de novembre, al programa ‘Terrícoles’, per parlar sobre el seu últim llibre, centrat en els símbols de la ciutat comtal, en les seves múltiples dimensions. Anteriorment havia estat entrevistat per Catalina Gayà per a un reportatge publicat a la revista Barcelona Metròpolis

Activismo digital y nuevos modos de ciudadanía: Una mirada global, nou eBook de la col·lecció ‘InCom-UAB Publicacions’

L’obra, editada per José Candón Mena (Universidad de Sevilla) i Lucía Benítez Eyzaguirre (Universidad de Cádiz i investigadora del InCom-UAB), és fruit de la col·laboració acadèmica entre l’InCom-UAB i el Grupo Interdisciplinario de Estudios en Comunicación, Política y Cambio Social (COMPOLITICAS) de la Universidad de Sevilla

Amparo Huertas Bailén modera una taula rodona a la Jornada professional del Festival Internacional de Cinema de Tarragona (REC) 2016

La directora de l’InCom-UAB participa en la ‘Jornada professional: viralitzar la multipantalla’, on es presentarà el projecte transmèdia paneuropeu YIDOCM sobre el canvi climàtic i les migracions (Programa Erasmus+). L’activitat es celebrarà el 3 de desembre al matí a l’Espai Turisme (Tarragona). Entrada gratuïta amb inscripció

L’InCom-UAB col·labora amb la XIII Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya

El 21 de novembre es projectarà a la Sala Cinema de la UAB la pel·lícula Aprenent a conduir (Isabel Coixet, 2014) amb la participació de Gagandeep Singh, membre de la comunitat sikh de Catalunya. La coordinació d’aquesta activitat ha estat possible gràcies a la col·laboració de l’InCom-UAB amb aquesta mostra, organitzada per la Direcció General d’Afers Religiosos del Departament de Governació, Administracions Públiques i Habitatge de la Generalitat de Catalunya

Pablo Medina, autor principal d’un article sobre el valor de marca dels hospitals a través de Facebook, publicat a la revista Observatorio (OBS*)

L’article, escrit per Pablo Medina (InCom-UAB), Pilar Buil (Universitat Internacional de Catalunya) i de Robert L. Heath (University of Houston, Texas), estudia l’impacte estratègic de les xarxes socials en la difusió del valor de marca dels hospitals, a través de l’anàlisi dels perfils de Facebook de 400 hospitals dels Estats Units

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils. Veure avís Legal i politica de cookies