Presència de l’InCom-UAB en la jornada d’inauguració del curs de la Societat Catalana de Comunicació (SCC-IEC), el 21 d’octubre, a la Universitat de Lleida

La jornada comptarà amb la participació de la investigadora de l’InCom-UAB i professora de la Universitat de Lleida (UdL) Laura Bergés, com a autora d’una de les comunicacions, i per Marta Civil i Serra, investigadora de l’InCom-UAB i vocal de la SCC-IEC, que ha participat en la coordinació acadèmica de l’acte

Bellaterra / Lleida, 14‒10‒2016. L’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) serà present a la celebració de la jornada d’inauguració del curs acadèmic 2016‒2017 de la Societat Catalana de Comunicació, entitat filial de l’Institut d’Estudis Catalans (SCC-IEC), que se celebrarà el divendres 21 d’octubre, a la Universitat de Lleida.

Es tracta de la primera vegada que la SCC-IEC celebra l’acte d’inici de curs fora de la ciutat de Barcelona, amb l’objectiu que aquesta institució acadèmica pugui obrir-se a estudiants, investigadors i professors especialitzats en comunicació dels diversos territoris de parla catalana.

La jornada ha estat coordinada per Joaquim Capdevila (UdL), Jordi Berrio (president de la SCC-IEC) i Marta Civil i Serra (investigadora de l’InCom-UAB i vocal de la SCC-IEC), i se celebrarà a l’edifici del Rectorat de la Universitat de Lleida.

El programa començarà a les 10.30h amb els parlaments de benvinguda, seguits per la conferència sobre “La recerca en comunicació al País Valencià”, a càrrec del catedràtic de la Universitat de València, Josep Lluís Gómez Mompart. A les 12.15h s’ha previst una taula rodona dedicada a “Els mitjans locals en l’era global”. A la tarda, la sessió sobre “Recerca en comunicació i periodisme a la Universitat de Lleida. Presentacions de resultats i propostes”, inclourà, entre d’altres, l’aportació de la investigadora de l’InCom-UAB i professora de la UdL Laura Bergés, que parlarà sobre “El mapa de la recerca en comunicació a Espanya”, una recerca interuniversitària de la qual ella en forma part com a investigadora participant.

L’acte és una iniciativa de la Societat Catalana de Comunicació (SCC-IEC) i el Grup d’Estudis de la Cultura i les Identitats a l’Europa Contemporània de la Universitat de Lleida (GECIEC-UdL), i compta amb la col·laboració del Departament de la Presidència de la Generalitat de Catalunya, la Facultat de Lletres (UdL), el Departament de Filologia Catalana i Comunicació (UdL), la Càtedra de Periodisme i Comunicació (UdL) i el Consell Social (UdL).

Fotografia: Edifici Rectorat (UdL). Font: UdL.

Per a més informació:

Programa complet

Web Societat Catalana de Comunicació (SCC-IEC)

Presencia del InCom-UAB en la jornada de inauguración del curso de la Societat Catalana de Comunicació (SCC-IEC), el 21 de octubre, en la Universitat de Lleida

La jornada contará con la participación de la investigadora del InCom-UAB y profesora de la Universitat de Lleida (UdL) Laura Bergés, como autora de una de les comunicaciones, y por Marta Civil i Serra, investigadora del InCom-UAB y vocal de la SCC-IEC, que ha participado en la coordinación académica del acto

Bellaterra / Lleida, 14‒10‒2016. El Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) estará presente en la celebración de la jornada de inauguración del curso académico 2016‒2017 de la Societat Catalana de Comunicació, entidad filial del Institut d’Estudis Catalans (SCC-IEC), que se celebrará el viernes 21 de octubre, en la Universitat de Lleida.

Se trata de la primera vez que la SCC-IEC celebra el acto de inicio de curso fuera de la ciudad de Barcelona, con el objetivo que esta institución académica pueda abrirse a estudiantes, investigadores y profesores especializados en comunicación de los distintos territorios de habla catalana.

La jornada ha sido coordinada por Joaquim Capdevila (UdL), Jordi Berrio (presidente de la SCC-IEC) y Marta Civil i Serra (investigadora del InCom-UAB y vocal de la SCC-IEC) y se celebrará en el edificio del Rectorado de la Universitat de Lledia.

El programa comenzará a las 10.30h con los parlamentos de bienvenida, seguidos por la conferencia sobre “La investigación en comunicación en el País Valencià”, a cargo del catedrático de la Universitat de València, Josep Lluís Gómez Mompart. A las 12.15h se ha previsto una taula redonda dedicada a “Los medios locales en la era global”. Por la tarde, la sesión sobre “Investigación en comunicación y periodismo en la Universitat de Lleida. Presentaciones de resultados y propuestas”, incluirá, entre otras, la aportación de la investigadora del InCom-UAB y profesora de la UdL Laura Bergés, que hablará sobre “El mapa de la investigación en comunicación en España”, una investigación interuniversitaria de la que ella forma parte como investigadora participante.

El acto es una iniciativa de la Societat Catalana de Comunicació (SCC-IEC) y el Grup d’Estudis de la Cultura i les Identitats a l’Europa Contemporània de la Universitat de Lleida (GECIEC-UdL), y cuenta con la colaboración del Departament de la Presidència de la Generalitat de Catalunya, la Facultat de Lletres (UdL), el Departament de Filologia Catalana i Comunicació (UdL), la Càtedra de Periodisme i Comunicació (UdL) y el Consell Social (UdL).

Fotografía: Edificio Rectorado (UdL). Fuente: UdL.

Para más información:

Programa completo

Web Societat Catalana de Comunicació (SCC-IEC)