ORBICOM destaca la nostra Càtedra UNESCO en Comunicació

Orbicom, al marc del projecte «Aspectes destacats duna càtedra UNESCO en Comunicació», destaca regularment l’activitat d’una de les Càtedres d’investigació de la UNESCO que formen part de la xarxa.  Aquest 1 de febrer ha destacat la Càtedra UNESCO de Comunicació que gestionem des de l’InCom-UAB, coordinada per la Dra. Amparo Huertas Bailén.

El document compartit per Orbicom recull aquesta presentació, que inclou el vídeo de la nostra participació a la celebració del 30 Aniversari de UNITWIN/UNESCO Chairs Programme (Paris, 2022): “What has been your most important contribution to the UNITWIN/UNESCO Chairs Programme?

“La Càtedra UNESCO de Comunicació, creada l’any 1990 i amb seu a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), va ser la primera dedicada a l’àrea de la Comunicació.
Des del seu naixement, sempre ha estat gestionada per l’Institut de Comunicació (InCom-UAB). Al llarg dels ja més de 30 anys d’història, aquesta ha esdevingut un espai
per al debat i la reflexió entorn aspectes relacionats amb la diversitat cultural i la protecció de la qualitat democràtica. A aquest recorregut, des de l’any 2010,
s’afegeix una nova línia temàtica, la formació universitària de futurs professionals de la comunicació. La seva activitat es centra en la investigació i la transferència
de coneixement, objectius que intenta unir a projectes a partir de l’aplicació de metodologies participatives o que exigeixen el contacte directe, i el debat, amb