Atendrem totes les consultes en línia

El nostre centre de recerca opta pel teletreball i atendrà totes les consultes per correu electrònic (incom@uab.cat). Seguim les recomanacions de l’equip de Govern de la UAB, de la Generalitat de Catalunya i del Govern d’Espanya. En aquest context de confinament, ens afegim a la campanya #quedatacasa.

Bellaterra, 16-03-2020. L’equip de l’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) suspèn tota l’activitat presencial, a partir del dilluns 16 de març, en compliment del Reial Decret 463/2020 aprovat pel Govern d’Espanya, pel qual es declara l’estat d’alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19. Per aquest motiu atendrem les consultes per correu electrònic (incom@uab.cat).

Però estem molt actius i actives. Seguim treballant compartint continguts a l’OCC InCom-UAB i al Portal de la Comunicació, renovat fa pocs dies. I continuem omplint de continguts el nostre espai sobre comunicació LGTBI, fent difusió de la primera edició del Màster en Comunicació LGTBI+.

A més a més, et convidem a consultar el material publicat des del nostre centre de recerca, amb accés obert i gratuït:

Informe de la comunicació a Catalunya (deu edicions)

Col·lecció d’eBooks InCom-UAB Publicacions

– I tot el material disponible al Dipòsit Digital de Documents de la UAB